To blog or not to blog

Leuk hoor zo’n blog, maar hoe werkt zoiets eigenlijk? Vol enthousiasme zette ik mijn eerste bericht 2 weken geleden op het web, met de gedachte dat het niet uitmaakt als niemand het leest. Want het gaat erom dat ik een stok achter de deur heb om te schrijven. Voor mezelf. Als oefening. Maar steeds als ik op mijn blog keek, bleek niemand gereageerd te hebben om mijn 1e post. Ik had zelfs helemaal geen bezoekers! Ik bleek dat vervelender te vinden dan ik had gedacht. Dus na het schrijven van dit bericht zal ik vrienden en bekenden eens op deze ge-wel-dige blog wijzen. Oh oh oh, wat is dit een leuke blog. Vind je ook niet? Ah toe, laat een berichtje achter. En kom vooral ook weer terug. Dan beloof ik leuke, mooie, ontroerende en grappige stukjes te schrijven. Dus, tot ziens!

 

11 thoughts on “To blog or not to blog”

  1. Lieve Zwaan ik wens je een enorm succes toe met deze weblog. Gezien de reacties voor mij, kan ik niet meer haantje de voorste zijn. Dan maar Zwaan kleef aan!

  2. wat cool dat het je gelukt is, veel plezier ermee!!

    of, om in shakespearsferen te blijven:

    …Whether ‘tis nobler in the mind to suffer
    The slings and arrows of outrageous fortune,
    Or to take arms against a sea of troubles,
    And by opposing end them? To sleep: to blog;
    No more; and by a blog to say we end
    The heart-ache and the thousand natural shocks
    That flesh is heir to. […] To sleep, to blog;
    To blog: perchance to dream: ay, there’s the rub;
    For in that blog of Swaan what dreams may come…

  3. Nog een reactie! Bij hoge uitzondering, want flauw en spookachtig genoeg lees ik wel blogs, maar reageer zelden. Misschien ook vanwege een flitsje buitenstaandergevoel wanneer ik bij ’t reageren geen Website heb om toe te voegen. Daar heb jij nu geen last meer van! Ik wens ons allen veel plezier met je blog.

  4. Wat een prachtige site! Echt heel mooi. En wat een flinke stap in de goede richting. Nou wel schrijven hè? Liefs,

    Jaqueline Storm

  5. Grandioos, vind ik dit blog-initiatief! Ik lees nooit blogs (heb die hele boot een beetje gemist), maar die van jou ga ik natuurlijk intensief volgen. Zeg, hoe krijg je nou een leuk fototje bij je reactie ipv zo’n prachtig australian chocola-motiefje (ook mooi hoor)?

Geef een reactie

