Bril

Sinds kort heb ik een nieuwe bril. Dat was nodig want met mijn vorige bril moest ik de tv steeds dichter- en dichterbij schuiven wilde ik uberhaupt nog iets kunnen zien. Bij het uitzoeken van mijn nieuwe bril, koos ik uiteindelijk voor een mannenmontuur want al die damesmodelletjes vond ik zo ontzettend klein en truttig. Ben erg blij met mijn bril, vooral omdat ik weer wat meer zie, maar begrijp wel dat het nogal een heftig montuur is. Zoals de opticien zei: De nerdenlook komt weer helemaal terug dit seizoen. (Volgens mij is deze look tijdloos, maar goed) De reacties op mijn bril zijn dan ook zeer wisselend. Van “Goh, grappig zeg” tot “Ja, een zwart montuur inderdaad.”

Nu had iemand op mijn werk het tijdschrift Gala laten slingeren (nee, ik heb ‘m niet zelf gekocht. En dan nog!) en in een verloren uurtje bladerde ik ‘m door. En daar zag ik opeens een foto van Carice van Houten, met mijn bril!

Zo zie je maar weer, soms heb ik zelf niet eens door, hoe ontzettend hip ik ben. Voor bewijs, zie bijgevoegde foto’s. Heb geprobeerd net zo nonchalant en stijlvol te kijken als Carice. Bij mij is dat natuurlijk het beste gelukt.

10 thoughts on “Bril”

  1. Haha. En ik wist nog helemaal niet dat je een nerd was! Maar het is inderdaad dezelfde bril zotezien, al is die van Carice misschien net wat kleiner, of haar hoofd groter.

  2. @Ditke: Wat een grappige site is dat, die Pikepine. Dank voor de link! En op 2 april is er nóg een meisje met mijn type bril. Go nerds go! 🙂

Geef een reactie

