Het leven vieren

Zo. Daar ben ik weer hoor. Want jongens jongens, wat een week! Ben voornamelijk druk bezig geweest met vieren en eten, eten en vieren.

Eerst natuurlijk mijn échte verjaardag gevierd op dinsdag met echt ver-ruk-ke-lijk en uitgebreid lunchen bij restaurant de Kas, de dag erna in Rotterdam en daar uitgebreid de promotie gevierd van vriend J. (met ook veel lekker eten en goeie wijnen, aangezien het feest in een wijnproeverij was) en de dag dáárna had ik mijn afscheidsborrel van mijn vorige baan, waarna ik met mijn lief bij restaurant Open mocht eten op kosten van de zaak! (Nou ja, de vorige zaak dan, want ik ben er dus niet meer werkzaam.) Wat mij betreft ‘wint’ De Kas. Open was best lekker, maar de prijs-kwaliteits-verhouding viel nogal tegen en de gerechten waren niet erg origineel. Over De Kas alleen maar lof. Want als je mij een huisgemaakt griesmeelpuddinkje met eigen geteelde bio aardbeien en zelfgemaakt aarbeienijs voorzet, dan heb ik daar werkelijk helemaal niets op aan te merken. 🙂 En om de week af te ronden, had ik vrijdag ook nog een barbecue bij vrienden, met fantastische lamskoteltjes en zelf gebakken brood!

Een behoorlijke culinaire en drukke week dus. Maar wel erg lekker. En vol belangrijke gebeurtenissen die goed gevierd dienen te worden. Nu ben ik ont-zet-tend moe en wil ik alleen nog maar slapen. En als ik uitgeslapen ben, eet ik wel weer gewoon een boterham met pindakaas. Want al dat restaurant eten, daar word een mens maar decadent van.

One thought on “Het leven vieren”

  1. Joehee! Ik sluit me helemaal aan bij je mening over De Kas. Het staat voor mij nog steeds op eenzame hoogte van beste restaurants van Amsterdam (waar ik dan heb gegeten 😉

Geef een reactie

