EK scenario

Oke. Het Nederlands elftal is behoorlijk lekker bezig (oh ja joh? :-)) en staat dus in de kwart finale. Dus zal ik me nu, zoals ik eerder beloofde, eindelijk eens wat meer voor het EK open stellen. Ik ben de moeilijkste niet. Ik heb m’n oranje hoedje en t-shirt vast klaar liggen. Want stel je toch voor zeg, misschien wint Nederland het EK wel! Alles lijkt nu mogelijk.

Mocht Nederland inderdaad kampioen worden, dan hou ik nu al mijn hart vast voor onze vrienden die op een woonboot op de Amstel wonen. J. en C.: we zijn er voor jullie! Als we met een knuppel op het dek moeten komen staan om de oranje gekken er af te slaan, dan weten jullie ons te vinden. Sterkte.

4 thoughts on “EK scenario”

  1. Voor mijn gevoel zonken er wel 100 woonboten tijdens die tocht van Oranje in ’88. Toen ik laatst een documentaire zag over het EK in 1988, bleek het er één (1) te zijn. Desalniettemin ben ik blij dat ik geen woonboot heb, in deze tijden.

  2. Lieve Swaan,

    Ik heb er vannacht voor het eerst wakker van gelegen. Het komt toch wel een beetje dichtbij. Straks worden we geënterd door piraten met bossen wortels in hun haar en oranje baarden, wat dan? Schrikdraad? Schip van de kant met stootbalken ertussen? Heel veel entreegeld vragen en toegangskaarten op marktplaats aanbieden? We hebben nog geen strak omlijnd plan.
    Misschien maar gewoon vrienden vragen om hun hooivork mee te nemen. Hebben jullie er een?

    liefs,
    Juul

Geef een reactie

