Never A Dull Moment in huize M. en S.

Echt, het is tijd voor die real-life soap over M. en mij. Ons leven is een aaneenschakeling van bizarre gebeurtenissen en toevalligheden, waar het Nederlandse volk vast met smart op zit te wachten.

Eergisteren bijvoorbeeld, wilde ik iets uit een keukenkastje pakken, toen de thermoskan die boven op de kast stond, met een rotvaart naar beneden viel en récht op mijn neus terecht kwam. Ik schrok me het apenzuur en zat vervolgens 10 minuten lang beduusd op de bank. M. had daar toch een ice-pack voor zijn dikke enkels liggen, dus die heb ik op mijn gezicht gelegd om zwelling te voorkomen. Aangezien ik mijn bril op had, heeft deze de val van de kan enigszins opgevangen, anders was het ding misschien ín mijn oog terecht gekomen…Aan de andere kant heb ik nu een schram op mijn neus, precies waar de bril op mijn neus stond en vind ik het best zielig voor mezelf. Maar ik ben vooral héél erg blij dat ik mijn neus niet gebroken heb. Anders zaten we thuis met twéé gebroken neuzen, en dat gaat toch een beetje te ver, vind je ook niet?

En dit is slechts zomaar een dag uit ons leven. Dus lieve lezer, die soap wordt bere-interessant, zoals u nu begrijpt.

3 thoughts on “Never A Dull Moment in huize M. en S.”

  1. Ik vond zo’n gebroken neus juist wel een solidair idee. Maar daar mag jij best anders over denken hoor. We hoeven niet allemáál PvdA te stemmen.

    En, heb jij al een middagje gecruist op die überhippe scoot van M?

Geef een reactie

