Zomergast Tom H.

Altijd weer bijzondere televisie, Zomergasten. Zoals Zomergast Tom Holkenborg, alias Junkie XL, gisteren zei:”In Amerika snappen mijn vrienden dit niet. Dat ik drie uur lang op nationale televisie ben, zonder commercial break of wat dan ook! En dat mensen daar dan echt naar kijken.”

In het begin van een uitzending Zomergasten denk ik vaak, ik weet niet of ik hier drie uur naar ga kijken hoor. Ik doe ondertussen wel de afwas of iets dergelijks. Maar gisteren zat ik toch weer aan de buis gekluisterd. Mooie, interessante en mij bekende fragmenten kwamen voorbij en Tom bleek een gepassioneerde man met een filosofische inslag. Ik heb gelachen en gehuild en de avond vloog voorbij.   

Alleen zijn gebruik van het woord “soortement” begon mij een beetje op te vallen, aangezien het bijna in elke zin die hij uitsprak voor kwam. Maar het is hem vergeven. Bedankt voor de mooie ouderwetse televisie avond.

1 thought on “Zomergast Tom H.”

Geef een reactie

