Lekkere trek

Sinds ik zwanger ben, heb ik echt heeel veeel zin in vlees. En eieren. Nu ben ik absoluut geen vegetariër en at ik regelmatig vleesch (het liefst en voornamelijk biologisch) maar mijn hang naar vlees is behoorlijk toegenomen de laatste weken. Gisteren zijn M. en ik daarom bij Nam Kee op de Zeedijk gaan eten, alwaar we een heerlijke grote schaal met Peking eend hebben verorberd. Mjammie. Nu betekent mijn vleeszucht misschien wel dat de kleine een jongetje is.

Maar, daarnaast heb ik ook heel veel zin in extreme zoetigheid, zoals chocoladetaart, donuts en roze koeken. Terwijl ik voorheen juist meer van de hartige trek was en meestal niet meer dan één koekje eet. M. is er vorige week ’s avonds zelfs op zijn scoot mobiel op uit gegaan om voor mij soesjes te gaan kopen. Dus die zoetigheid betekent dan misschien wel dat het een meisje wordt.

Weet je, ik denk dat het één van de twee zal zijn, een jongen óf een meisje. Dat voel je als aanstaande moeder op de een of andere manier aan. Heel gek is dat.

5 thoughts on “Lekkere trek”

  1. Wat leuk!! (Dat je zwanger bent. Was een tijdje niet meer hier geweest.) Gefeliciteerd, hoor! Ik ben net klaar met zwanger zijn. 🙂 Heel veel succes!!!

Geef een reactie

