Uitmarkt

We wonen middenin het gebied waar de Uitmarkt plaats vond, en met trots kan ik u melden, dat we helemaal niks, nada, niente van de Uitmarkt hebben gezien of meegemaakt. Behalve de op- en afbouw van het geheel dan. En dat is best een prestatie, als je zo dicht op het festivalterrein woont.

Maar ik had er echt helemaal geen zin in dit jaar. Al die mensen, al dat bier, al die drukte, al die middelmatige acts. Nee, ik ben geen cultuurbarbaar, ik ben juist heel elitair en weet zélf mijn cultuur wel te vinden. Hierbij open ik dus mijn eigen culturele seizoen 2008-2009. Ik ben benieuwd wat het gaat brengen.

3 thoughts on “Uitmarkt”

  1. Ik dacht, ik doe eens heel alternatief, dat weekend van de Uitmarkt, en ga naar het Zeeland Nazomer Festival. Moet je ook niet doen, blijkt. Gewoon thuisblijven, inderdaad 🙂

Geef een reactie

