Geluk

M. is jarig. Hoera in de gloria! Hieper de piep hoi!

Ik heb hem ondere de CD “Aardige jongens”, van de heren Boeijen, Hofstede en Vrienten gegeven. Onze jeugdhelden. En het is echt een zeer fijn album, moet ik zeggen. Heel ontroerend, erg muzikaal, lekkere achtergrondkoortjes (go Henny!), fijne basloopjes (nogmaals, go Henny!). Mooie Nederlandse poezië van onze ouwe rotten.

Vooral het nummer “Geluk” van Frank Boeijen roert mij tot tranen toe. Oke, ik ben door mijn zwangerschap hormonaal natuurlijk niet helemaal in balans. Maar het refrein “Geen grotere pijn, Dan Geluk” gaat door merg en been, vooral omdat het gezongen wordt door die diepe stem van Frank. Als ik er achter kom hoe ik het nummer op deze site krijg, krijgen jullie het ook te horen. Tot die tijd zou ik zeggen: koop deze mooie CD.

3 thoughts on “Geluk”

Geef een reactie

