De hoer en de lantarenpaal

Ik voelde me al de hele dag helemaal niet lekker. Flinke darmkrampen, zweten en misselijk. Ik zat op m’n werk, maar omdat we in shifts werken kon ik niet eerder weg. En steeds dacht ik ook “Eigenlijk gaat het nu wel weer.” Ik heb mijn hele zwangerschap namelijk al behoorlijk last van mijn darmen, dat hoort er bij mij blijkbaar bij.  

Uiteindelijk was het 4 uur en werd mijn shift overgenomen. Opgelucht stapte ik op mijn fiets. Al fietsend werd ik echter overvallen door zo’n grote golf van misselijkheid, dat ik, aangekomen op de Singel, het niet langer in kon houden. Ik stopte abrupt bij een lantarenpaal en leegde, met mijn fiets aan de hand, tot twee keer toe mijn maaginhoud. Op mijn broek en schoen zaten stukjes banaan.

Eenmaal uitgekotst, richtte ik me op en keek ik naar de overkant van de straat. Daar stond een hoer in het souterrain te wachten op klandizie, met op het raam een bordje “Suzy’s Massage Salon”

“Sorry mevrouw, heeft u misschien een glaasje water voor mij?” vroeg ik haar.

“Ja hoor. Ben je zwanger of zo?” vroeg ze met een licht Duits accent. Eenmaal dichterbij gekomen bleek ze best wel oud te zijn, deze Suzy. Met geblondeerd haar, hoog opgetoupeerd en donkere potloodstrepen in plaats van wenkbrauwen.

“Ehm ja, maar dit is eerder een buikgriepje of zo, want ik ben de 3 maanden al voorbij.”

“Nou, ik heb vier kinderen, en ik ben er alle vier de keren flink ziek van geweest hoor. Het is niet niks, zo’n zwangerschap.”

Ze liep naar achter en haalde het water. Ik dronk wat slokjes en dacht aan waar ze dit glas allemaal voor zou gebruiken waarna ik meteen dacht dat ik dit niet wilde weten. Ondertussen zei ze “Ik zou maar snel lekker naar huis gaan.”

“Ja, daar was ik ook mee bezig, maar dat ging dus even mis” antwoordde ik, nog een beetje zwakjes, terwijl ik het glas terug gaf. “Nou, heel erg bedankt he!” riep ik, weer op mijn fiets stappend.

Ze zwaaide me moederlijk uit.

4 thoughts on “De hoer en de lantarenpaal”

  1. Waar een hoer een glas voor gebruikt? Uhhh… Nou, waar een bouwvakker dat ook voor gebruikt, of een treinmachinist; een portier; een minister; een profeet; een pedicure; een huisvrouw: om iets uit te drinken (na het pijpen).

Geef een reactie

