Hallo, hier zwaait uw kind

Zo. Was even een paar dagen uitwaaien in het Noord Hollandse. Met dank aan Merel en familie. Dat was enorm fijn, relaxed en nodig, na alle stress van de laatste maanden. En we waren ook even weg om te vieren dat we vorige week de 20 weken echo hebben gehad, en bij ons kind alles er op er aan zit! Tenminste, zo ver ze dat kunnen zien op zo’n echo. Echte garanties heb je niet natuurlijk. Maar twee armen, twee benen, een romp, een hoofd en een intacte ruggengraat vind ik al prachtig. 

M. en ik weten nu ook welk geslacht ons kind heeft, want we hadden besloten dat we dat wilden weten. Ik dacht vroeger altijd dat ik dat ab-so-luut niet zou willen weten, want dat is ‘jammer.’ Maar er zijn al zo veel verrassingen en onzekerheden in ons leven, dat we het eigenlijk wel een geruststellend idee vonden om te weten waar we aan toe zijn, qua geslacht. Nu dacht je zeker dat ik het ging vertellen, maar dat doe ik lekker niet. Ik ga het zo lang mogelijk spannend houden. Totdat ik het écht niet meer voor me kan houden. Binnenkort dus  😉

Wel hierbij een fotootje van ons kind dat naar ons zwaait. Blijft bizar en science fiction, zo’n echo.  

7 thoughts on “Hallo, hier zwaait uw kind”

  1. Ja, bijzonder is dat he? Net als het hartje horen kloppen- daar lag ik altijd meteen bij te janken, zo heftig komt dat binnen. Een kloppend hartje in jouw buik! Iets mooiers is er bijna niet.

  2. Hallo, hallo! Ik ben expert in echo’s bekijken en ik zie het meteen. Een knappertje. Volgens mij heeft ‘het’ de duim in de mond.
    (die hand is overigens buitenproportioneel, als ik ‘het’ was, zou ik me voortaan vanuit een andere hoek laten fotograferen)

  3. Ja, ‘het’ is zeker fotogeniek. Zo moeder, zo kind 😉 Het werkte ook uitzonderlijk goed mee, tijdens de echo. Daar stond de echoscopiste zelfs van versteld!

Geef een reactie

