Interieur verzorgster

Ik hou helemaal niet van schoonmaken. Je wordt er altijd zo vies van.

Maar deze week kwam er opeens een schoonmaakwoede over me heen, waar ik geen weerstand aan kon bieden. Ik heb het balkon uitgemest, planten weggegooid, muren gesopt. Daarna ben ik over gegaan op de keuken. Afwassen (zeker niet mijn favoriete bezigheid, zoals trouwe lezers weten), de prullenbakdeksel geschrobd (moest al heeeel lang gebeuren…), het aanrecht aan kant. Tja, en als je toch bezig bent, meteen maar de wc gedaan. De douche schoonmaken ging mij dan net weer een beetje te ver…

Bij thuiskomst zag M. deze week steeds weer nieuwe vuilniszakken voor de deur staan. “Wat goed, die zwangerschapshormonen!” riep hij blij verrast.

Ja, we genieten er maar van, zo lang het duurt. Want na de bevalling word ik gewoon weer mijn oude slonzige zelf. Gelukkig maar.

2 thoughts on “Interieur verzorgster”

  1. Een baby -en zeker ne kruiper- dwingt je toch ook om wat properder te zijn. ’t is nogal confronterend als je pas gewassen kindje na een half uur terug zwart ziet van op de grond te kruipen.
    En die kruipers hebben ook de gewoonte om alle kruimels en stof in hunne mond te steken. Njammie

    Ik kan al niet wachten tot die van ons kan stappen 😉

Geef een reactie

