Italiaans uitzicht

Ik probeer nog zo veel mogelijk met mijn hoofd in Italië te blijven, want het ‘echte’ leven vind ik op het moment maar onoverzichtelijk, ingewikkeld en stressvol. Komt allemaal wel goed hoor, uiteindelijk en op de een of andere manier, maar ik baal er nu wel behoorlijk van…Kan er nu even niet meer over uitwijden helaas. Dat komt een andere keer zeker nog wel.

En omdat stress helemaal niet goed is als je zwanger bent, probeer ik me maar steeds ons uitzicht voor de geest te halen. Met als soundtrack heel veel kwetterende vogeltjes, de wind die door de olijf- en citroenbomen waait, het ruisen van de zee en af en toe één van ons die “He!” zegt, omdat er een olijf op ons hoofd valt, terwijl we aan het lezen zijn. Dit dus:

  uitzicht Finale Ligure

1 thought on “Italiaans uitzicht”

Geef een reactie

