Want ik heb zo goed gepoetst…

Zoals ik eerder in mijn eigenaardigheden aangaf, moest ik naar de tandarts. En mijn tandarts is niet zomaar de tandarts, mijn tandarts is iedere keer weer iemand anders. Hoe dat komt? Ik zit al sinds mijn 3e jaar bij de ACTA.  Hierdoor hebben door de jaren heen honderden studenten en hun docenten naar mijn gebit gekeken. Bovendien zijn mij allerlei poetsvaardigheden aangeleerd, waardoor het komt, denk ik, dat ik zo ontzettend lang mijn tanden poets. En ik flos ook nog elke avond! En dat is nog echt waar ook!

Nou, bij de controle (die dit keer door een blond meisje van jaar of 22 werd gedaan) bleek dat dat lange poetsen wederom zijn vruchten af had geworpen, want ik had nul komma nul gaatjes. Wel was mijn tandvlees wat ontstoken, maar dat is normaal bij zwangere vrouwen. En het bloedde niet, wat er weer op wees dat ik goed mijn gebit onderhoud.

Allemaal heel fijn dus. Het enige is, dat ik sinds ik naar de tandarts ben geweest, mijn tanden enorm gevoelig zijn… Of het komt door het polijsten, of het tandsteen weghalen. Ik weet het niet. Misschien ben ik, door mijn blijdschap over geen gaatjes, te veel los gegaan op het sinterklaassnoepgoed…

2 thoughts on “Want ik heb zo goed gepoetst…”

Geef een reactie

