De kat op de kerstrollade binden

Zo, kerst 2008 is weer voorbij. Het was een drukke week waarin ik ook nog mijn laatste werkdag voor mijn zwangerschapsverlof had. Best gek.

Eerste kerstdag waren M. en ik voor het eerst gewoon thuis met z’n tweeën. Nou ja, dat klopt niet helemaal natuurlijk, want onze poes Mus was er ook én natuurlijk kleine Kruimel in mijn buik. Ik heb een heerlijk maal gemaakt met onder andere biologische runderrollade, waar Mus ook wel zin in had, zoals je aan de foto kunt zien. Het ziet er misschien een beetje vies bruinig uit, maar de rollade, inclusief de saus waren erg lekker. december-2008-053

Nu op naar Oud&Nieuw en dan zal ik me daarna pas echt realiseren dat ik met verlof ben en hoeveel er nog moet gebeuren voordat de kleine er is! Aaah…Eerst nog  maar eens een stukje kerststol. Hmm.

8 thoughts on “De kat op de kerstrollade binden”

  1. @Josephine en Saskia: Haha, ja hoor, deze kat zit er echt, heb haar er niet in gefotoshopt. Maar wat je natuurlijk niet ziet, is hoe ze hierna met haar pootje richting de rollade greep en we haar van tafel moesten halen.

Geef een reactie

