Prenatal principe

Ik zie het als een uitdaging om gedurende mijn zwangerschap NIET naar de Prenatal te gaan. Of misschien om er wel nooit heen te gaan. De Prenatal boezemt mij angst in namelijk. Al die zwermen zwangere vrouwen met hun in het rond vliegende hormonen, hun hulpeloze partners, gillende kinderen en goedbedoelende verkoopsters. Van het idee alleen al zakt de moed mij in de schoenen. De spullen die ik daar zou moeten kopen, kan ik ook elders verkrijgen of lenen.

Om toch echt zeker te weten dat ik naar mijn gevoel moest luisteren om er niét heen te gaan, voor de research eigenlijk, checkte ik de website van Prenatal. En toen bleken ze Opruiming te hebben. En zo kwam het dat ik online bij de Prenatal bestelde, voordat ik er erg in had.

Zo ben ik ben in letterlijke zin trouw gebleven aan mijn voornemen om niet naar de Prenatal te gaan. Want ik ben er lijfelijk niet geweest. Lang leve het internet, lang leve het online winkelen, lang leve mijn principes!

11 thoughts on “Prenatal principe”

  1. Ik hou van mensen met van die solide principes. En je hebt helemaal gelijk, een website bezoeken is heel iets anders dan ergens naartoe gaan. Jouw site bezoeken is toch ook iets heel anders dan bij je op de koffie gaan?

    Vertel ons dus gerust wat voor gênant artikel je hebt aangeschaft.

  2. @Luc: precies! bij mij op de koffie krijg je er koekjes bij. online wordt dat toch wat lastiger.
    Oh ja, wat ik aangeschaft heb valt reuze mee, qua generen. Namelijk: een aankleedkussen plus hoes.

  3. Grappig, ik heb dat principe ook gehad, maar daar toch een keer stiekem een soort achteruitkijkspiegeltje voor op je achteruitkijkspiegel gekocht zodat je je baby kan zien als hij of zij in de maxi cosi op de achterbank zit en jij achter het stuur. En nee, voordat ik een baby had wist ik ook niet van het bestaan van zulke accessoires af. Wat me vooral afstoot aan die winkel is die slogans die ze hebben, zoiets van jij wordt wij ofzo, echt tenenkrommend.

  4. Principes… zo ben ik nog nooit -ook niet nu ik sinds kort mama ben- in het babypark geweest waar mijn ouders zo ongeveer naast wonen. Misschien eigenlijk wel daarom. . En omdat het me groot, duur en overweldigend lijkt. Nee, dan de hema!

    @luc: haha;-)

  5. Ik ben ook nooit in dat soort winkels geweest. Wel in de Geboortewinkel (geweldige draagdoeken!) en in leuke kleine shopjes. De wandelwagen heb ik via Marktplaats gekocht (wel eigen dekje enzo in gedaan), en verder ben ik verzot op winkels als Hema en Ikea. Vooral de kinderafdeling in de Ikea vind ik helemaal geweldig.

  6. En dan nu maar hopen dat je geen kadootjes krijgt van de Prenatal. Er komen is geen feest, maar van de meeste kadootjes van de Prenatal wordt je ook niet vrolijk 😦

    Een prachtig initiatief, zouden meer mensen moeten doen!

  7. Mijn eerste keer bij Prenatal, op de positiekledingafdeling boven in die betonnen bunker, zonk de moed me ook in de schoenen. Gelukkig boden op dat gebied Vida Vita en de Geboortewinkel uitkomst. (En hoe! Ik was er bijna wekelijks te vinden!) Ik zou echter niet weten waar ik mijn Maclaren buggy anders had moeten kopen dan bij Prenatal.

Geef een reactie

