De moeder van.

Hallo lieve lezers. Mijn wereld draait op het moment alleen om de kleine Zef. En Zef is de liefste van de hele wereld! Vind ik dan, als zijn mama. (heel raar dat ik dat opeens ben, mama- gisteren belde iemand van het consultatiebureau en die vroeg: “Spreek ik met de moeder van Zef?” Huh? Oh ja, dat ben ik, dacht ik toen)

De kraamzorg was er gisteren voor het laatst, dus vanaf vandaag moeten Zef, M. en ik ons eigen ritme en draai gaan vinden in de dagelijkse dingen. Best wel spannend. Gisteren ben ik ook voor het eerst sinds een week weer buiten geweest. Even een rondje gelopen met mijn moeder. Daarbuiten bleek ook opeens nog een wereld te zijn! Was ik helemaal vergeten.

Zef ligt nu in zijn wiegje te slapen en dat ziet er ongeveer zo uit:

Zef op kussen[Is ie schattig of is ie schattig?]

19 thoughts on “De moeder van.”

  1. Sjezus wat is Zef schattig!
    Oh Swaan vind het zo zo leuk voor jullie! Wat een mooi ventje! Jullie zitten vast op een klein wolkje. Geniet geniet!

    kus!

  2. Lieve Zef, ja je bent een echte knappert en je ziet er nu al heel wijs uit! Zodra mijn hoesten voorbij is kom ik je graag bewonderen! Lieve Swaan, wat een geweldige kanjer, lekker dat wereldje van jou Zef en Michiel en een beetje er om heen, die roes, die lekkere wolk, niets is echt belangrijk meer, alleen ZEF, toch? Heerlijk die periode en eigenlijk wordt het alleen maar leuker, iedere dag! (met heel af en toe een dipdag natuurlijk)….
    XXX Wanda

  3. Swaan, congratulations to the new born little Zef! I hope Suzanne will bring me and Zef (and you of course) together one day.

    Have a great raising-a-beautiful-baby-being-a-mother-time!

    /Lisa (swedish friend of Suzanne)

Geef een reactie

