Post verhuizing

  • He he, we zijn eindelijk over! We zijn kapot en doodmoe, door de korte nachten met Zef, en uberhaupt verhuizen! Maar sinds woensdag zitten we dan in ons nieuwe huisje. Tussen ontzettend veel dozen en troep, maar het voelt goed en kleine Zef en poes Mus passen zich wonderwel goed aan. Mus springt wel steeds vervaarlijk van doos naar doos en weet zich in allerlei rare hoekjes te wringen waar ze dan bijna niet meer uit komt. En Zef kijkt verwonderd om zich heen. 
  • We hebben een afwasmachine cadeau gekregen van de ouders van M.! Wat een luxe. Morgen gaan we ‘m uitproberen. Ik hou u op de hoogte.
  • Een week voor de verhuizing is de motor van ons bootje gestolen. Voor de deur. We vonden het vervelend, maar in het geheel der dingen, was het meer een geval van ‘you win some (een afwasmachine!), you lose some.’
  • Nogmaals, ik kan verhuizen 6 weken na de bevalling echt NIET aanraden.
  • Als ik wist waar het snoertje van de camera was, zou ik wat leuke foto’s (van Zef- die sinds een week pogingen tot lachen onderneemt!!! of het nieuwe huis) bij dit stukje zetten. Maar ja, geen idee in welke doos die zit…Misschien dat Mus mij kan helpen.
2 thoughts on “Post verhuizing”

  1. Mijn petje af voor je. Ik zat al met smart op je verhaaltje te wachten, maar ik kan me voorstellen dat het er niet van kwam. Geef het je maar te doen… net bevallen en dan verhuizen.
    Probeer wel te genieten van je kleine mannetje!

Geef een reactie

