Beter laat dan nooit: 1 jarig jubileum!

Ja, zoals u al had gemerkt, ben ik helaas niet zo actief hier, de laatste tijd. Dat komt onder andere doordat ik moeder ben van de kleine Zef, die volgende week alweer 3 maanden oud is!? en bijna al mijn aandacht en tijd opeist. Daarnaast waren we afgelopen week met de familie van M. een paar dagen weg, zitten we nog stééds tussen de dozen door de verhuizing én ben ik ook nog op zoek naar een nieuwe baan. Dus u kunt zich misschien wel voorstellen dat ik aan schrijven niet zo toe kom op het moment.

Dat vind ik zelf ook jammer, want in alle drukte ben ik ook helemaal mijn 1-jarig jubileum van Swaan’s Wereld vergeten! Dat was op 24 april jl. namelijk. Wow, alweer 1 jaar aan het bloggen. Een jaar waarin heel veel gebeurd is. 

Ik neem me bij deze voor om vaker te schrijven de komende tijd. Ik hoop dat dat ook gaat lukken. Dus: op naar het 5-jarig jubileum! Allemaal dank voor het meelezen en reageren. Dat is waar ik het uiteindelijk toch voor doe 🙂

5 thoughts on “Beter laat dan nooit: 1 jarig jubileum!”

Geef een reactie

