Groeien

Zef in het grasHet gaat alweer beter met Zef, qua huilen. Dank voor alle tips en harten onder de riem. Toch erg fijn, als nieuwbakken onzekere moeder. Zef vindt de Baby Bjorn inderdaad nu heel prettig (veel leuker dan de kinderwagen) omdat hij dan naar alles kan kijken. En dat doet hij erg graag, kijken.

Vandaag weer naar het consultatiebureau, onder andere voor de tweede prik. Zef was goed gegroeid en de arts vond dat hij erg sterk is en bovendien bijzonder helder uit zijn ogen kijkt. Zie, dat is nou mijn zoon! Ook kan hij al heel goed op zijn buik liggen en zijn hoofd optillen en rondkijken. Zie foto, waar het Lloyd Hotel uit zijn hoofd groeit en Zef het gras inspecteert. Ja, ik ben een trotse moeder, zoals u misschien wel begrijpt.

3 thoughts on “Groeien”

  1. Wat doet-ie het goed, geen wonder dat je trots bent!

    Leuk dat je het dragen ontdekt hebt, ik draag mijn zoontje van 7 maanden ook veel, ben helemaal verslingerd aan een forum over dragen. Misschien ook leuk voor jou 😉 (link heb ik bij ‘Website’ ingevuld)

Geef een reactie

