Tussen de bedrijven door

Hallo hallo, ik leef nog hoor! Zeer druk met leven zelfs. En met mijn nieuwe baan, en met Zef, en met het combineren van die twee. En er ook nog een sociaal leven en een goede relatie op na proberen te houden. Het is allemaal niet niks.

Heb daarnaast heus allemaal stukjes in mijn hoofd voor dit blog, maar op de een of andere manier kom ik er maar niet toe om ze op te schrijven. 

Daarom even een korte update wat betreft mijn leven, voor wie dit weten wil:

-Zef groeit als kool! Kan bovendien heeeeeeel erg lief lachen en brabbelen en doet pogingen om van zijn buik naar zijn rug te rollen! We zijn apetrots op hem.

-Had laatst mijn jaarlijkse mammografie (nu pas na 2 jaar, omdat ik vorig jaar zwanger was, dus het was extra spannend…) en die was in orde! Hoera! Door de zwangerschap is mijn borstweefsel losser geworden en daardoor zijn de foto’s nu beter te beoordelen, dan een paar jaar geleden. Zo ben ik vast de enige vrouw die blij is dat haar borsten wat zijn uitgezakt na de zwangerschap!?

-Volgend weekend ga ik op bezoek bij vriendin J. in Londen EN ga ik met haar naar Hyde Park, alwaar……….Bruce Springsteen optreedt!! Als groot Bruce-fan was ik niet naar Pinkpop afgereisd, want ik vond het te ver en te veel gedoe, ook met Zef en zo. Maar toen ik Bruce op tv zag, had ik toch behoorlijk veel spijt dat ik niet was gegaan. En toen belde vriendin J. dat ze een kaartje over had voor Bruce in Londen en of ik mee wilde! Daar hoefde ik, denk ik, maar 2 seconden over na te denken. Wel spannend,  want voor het eerst een weekend weg van Zefje. Gelukkig is hij dan in de deskundige handen van pappa M.

Goed. Dat was een vluchtige update, voor de geinteresseerden onder u. Dan ga ik nu weer aan het werk. Ik zou zeggen, doe hetzelfde.

Plaats een reactie