Eten & hormonen

Hier een filmpje over een interessant onderzoek, dat gaat over hoe onze smaak mede door onze hormonen wordt bepaald. En op een gegeven moment zie je in het filmpje een leuke zwangere vrouw een kopje thee drinken. Dat ben ik! 

Was zelf bijna helemaal vergeten dat ik hieraan mee had gedaan, enkele maanden geleden, toen ik nog zwanger was van ons kleintje. Moest destijds een uurtje in een kappersstoel zitten en thee drinken. Kreeg er een klein bedrag voor, dat ik toen, hoe toepasselijk, meteen heb opgemaakt aan lekker eten – het was rond kerst dat dit werd opgenomen namelijk. Voor wie geinteresseerd is in smaakbeleving en tevens wil zien hoe ik er uit zie: 

3 thoughts on “Eten & hormonen”

Geef een reactie

