Oy vey, ik groei!

Howdy!
Howdy!

Na het stukje van Merel gelezen te hebben, realiseerde ik me dat ik hier al weer veel te lang geen foto van Zefje geplaatst heb. Dus bij deze. Hoewel deze foto ook al weer een maand oud is, zag ik net bij het uploaden. Zef is namelijk over een paar weken alweer een half jaar!

En het is bijna niet bij te houden hoe snel die jongen groeit en verandert. Sinds een paar dagen probeert hij te kruipen, wat meer neer komt op zijn kontje omhoog duwen en tegelijkertijd zijn gezicht in de grond duwen. Het ziet er erg grappig uit, maar het frustreert hem zelf enorm, waarna er door meneer flink gepiept en gekreund wordt. Boos, dat iets niet de eerste keer meteen al gelukt is. Soms lijkt hij zijn moeder wel…

2 thoughts on “Oy vey, ik groei!”

  1. Wat een lief koppie! Het gevaar met digitale foto’s is dat je voor je het weet er weer 900 gemaakt hebt en dat je geen puf hebt om uit te zoeken welke nou echt de mooiste is die je gaat afdrukken. Dit heeft als gevolg dat je al die bestanden ergens bewaard maar er niet veel mee doet. Ik verlang weer naar die oude tijd dat je in drie weken wel 36 foto’s maakte en als je twee rolletjes had gebruikt was je al een serieus fotograaf.

Geef een reactie

