PMS I guess

Was deze week chagerijnig en onrustig. Het ziet er namelijk misschien naar uit dat ik toch eerder weer naar werk zal moeten gaan zoeken dan ik dacht. En daar heb ik noch zin in noch echt de energie voor.

Daarnaast pas ik 7 maanden na de bevalling van Zef nog steeds de meeste van mijn broeken niet en heb ik me vandaag (serieus) 6x omgekleed omdat wat ik aan had niet lekker zat of toch niet de gewenste kledingcombi opleverde die ik voor ogen had.
Zucht. Al met al zit ik even letterlijk en figuurlijk niet lekker in mijn vel.
Daar zijn wat mij betreft drie oplossingen voor.
1: Sporten. Maar daar heb ik geen zin in en voornamelijk ook geen tijd voor. Was van plan om te gaan zwemmen maar het zwembad bleek niet open op de tijden dat ik wilde en kon. Nog een zucht.
2: Met vriend(in)en hierover praten, vervolgens zuipen en dansen. Dansen! Wat is dat ook al weer? Jemig, al sinds mensenheugnis niet meer gedaan…
3: Heel hard muziek draaien en dan meezingen en dansen. Toch weer dat dansen.
Oh ja, ik moet ook nog ongesteld worden. Daar zal het allemaal wel door komen (nou niet dat van mijn baan dan). Nogmaals diepe zucht. Soms zou ik heel even (een week per maand) een man willen zijn. Want die vrouwelijke hormonen, wat moét je er ook mee.

4 thoughts on “PMS I guess”

  1. Hoe herkenbaar! Eigenlijk alles wat je schrijft, ook dat van je baan. Had ik bij mijn oudste ook. En tja, als je ook nog ‘ns ongesteld moet worden lijken het meteen bergen ter hoogte van de Mount Everest! Volgende week ziet ’t er allemaal echt weer beter uit… I promise!

  2. Jaaaa, herkenbaar hoor… echt zo’n off-gevoel. Op zo’n dag zou het lekker zijn als er een oma of opa op je kind kan passen, jij een lekker bad kunt nemen en met een boek op de bank kunt liggen. In een pyjamabroek.

Geef een reactie

