Top 50 van de jaren nul

Ik had het me eigenlijk nog niet zo gerealiseerd, maar over enkele weken zitten we alweer in een nieuwe decennium: de jaren ’10!

Om het afgelopen decennium (dat nog steeds geen duidelijke naam heeft: de zips? de jaren o? de noughts?) goed af te sluiten is er het zeer leuke initiatief van vrienden van mij, namelijk:  

Top 50 van de Jaren Nul. Elke dag een nieuw stukje over een onderwerp, een persoon of een trend uit de jaren nul, zoals onder andere haarhaat, Sex and the City en wikipedia. Hoewel ik over het algemeen niet zo’n lijstjes-persoon ben, vind ik dit een geweldig idee. Het is overzichtelijk, grappig en informatief. Waarmee we aan het eind van het jaar de jaren nul met een goed gevoel af kunnen sluiten. En daar ben ik helemaal voor! (Dat is vast ook een typische jaren nul uitspraak…) En oh ja: bloggen is ook heel erg jaren nul. Schijnt. Maar ik hoop er ook in het nieuwe decennium mee door te gaan hoor!

1 thought on “Top 50 van de jaren nul”

Geef een reactie

