Toos Werkeloos

Ha lieve lezers. Hierbij een vraag, of eigenlijk een verzoek, van huishoudelijke aard en wel de volgende:

Vanaf half februari ben ik namelijk weer werkzoekend, in between jobs, of te wel: Toos Werkeloos. En om al mijn opties optimaal te benutten, zet ik ook hier maar een oproep. Mijn verzoek is als volgt:

Mocht je iets horen over een leuke vacature per februari of zoek je zelf een fijne nieuwe collega: laat het me weten! Ik ben een aanwinst voor het team!

Nu vraag je je natuurlijk af wat ik dan eigenlijk zoek in een baan? Nou, dit zijn mijn eisen: het liefst in Amsterdam (en omstreken), voor 3 dagen per week. Wat ik te bieden heb: heel veel ervaring wat betreft organisatie, co-ordinatie en productie in de culturele sector. Zoek het liefst iets wat met kunst&cultuur te maken heeft, maar sta ook open voor andere suggesties: bijv. milieu en sowieso alles wat met ‘groen’ leven te maken heeft, of schrijfklussen en/of webredactie werk.

Want eigenlijk wil ik veel en veel meer schrijven, vandaar ook deze blog. Dus zoek je een nieuwe columnist of redacteur: I’m your girl. Uitgevers mogen mij ook schaamteloos benaderen natuurlijk.

Je kunt me bereiken door hier een bericht achter te laten. Dank voor uw aandacht en ook alvast voor het meedenken.

Einde huishoudelijke mededeling.

4 thoughts on “Toos Werkeloos”

  1. Hoi! Ik kwam al facebookend via Martijn de Waal bij jou terecht, terwijl ik je helemaal niet ken – maar zo gaat dat soms. Ik dacht namelijk dat Margriet Beentjes jou ook kende en daardoor klikte ik op je naam. Maar Margriet is zo digibeet als wat, dus haar kon ik niet zo snel bij jou vinden. Maar goed! Toen zag ik wat jij voor werk doet en ik dacht: misschien is dit iets voor je: http://www.wonder.nl . Daar zoeken ze nu een zakelijke wereldredder. Dat klinkt raar en bijzonder en dat is het ook. Elena Simons is de eigenaar van Wonder, zij is van dat boek ‘Pret met Moslims’. Ik heb ooit een Profiel over haar gemaakt en ze is geweldig. Kijk:
    Zakelijke wereldredder gezocht (m/v)

    Actieplatform DeWereldRedden.nl zoekt per 14 februari 2010 een zakelijk leider die o.a. ervaring heeft in het maken van begrotingen, werven van fondsen, sponsoren en opdrachten, het schrijven van verantwoordingen, beheren van budgetten, opstellen van overeenkomsten, leiding geven aan een organisatie/van een stichting en het werken in de non-profit sector.

    DeWereldRedden.nl
    is een initiatief van Wonder (www.wonder.nl). Op Valentijnsdag 2009 werd de pilot gelanceerd en won afgelopen najaar de hoofdprijs voor het meest inspirerende jongerenproject. In maart 2010 gaan we als autonome organisatie van start. DeWereldRedden.nl is een actieplatform voor het stimuleren van wereldreddende daden, onder andere door middel van productie en promotie van videohandleidingen op onze website http://www.dewereldredden.nl. Naast het ontwikkelen van een online community organiseren wij workshops, wedstrijden en activiteiten op scholen, congressen en in bedrijven.

    Wij zoeken
    een zakelijke wereldredder die per 14 februari 2010 voor 2 dagen per week de projectleider komt versterken. Je
    • beschikt over (ruime) ervaring als zakelijk leider, financieel manager of een soortgelijke functie bij voorkeur in de non-profit sector
    • bent sterk in strategisch en beleidsmatig denken, plannen maken en deze realiseren
    • hebt affiniteit met online communities, videoproductie, workshops, digitale tools, motiveren en online mobiliseren.
    • je werkt als zelfstandige en beschikt over een VAR
    • ben betrokken, idealistisch, zelfstandig, sociaal en commercieel vaardig

    Wij bieden
    • de mogelijkheid om met de projectleider een nieuwe organisatie vorm te geven
    • een honorarium passend bij een non-profit organisatie
    • een inspirerende werkplek met een schitterend uitzicht op de Keizersgracht in Amsterdam
    • de kans om iets te doen voor een mooiere wereld

    Heb je interesse in deze functie? Stuur dan je cv en motivatie voor 30 januari 2010 naar info@dewereldredden.nl t.a.v. Tjerk Feitsma

Geef een reactie

