Nieuwe lente, nieuwe kookliefde

Ik ben verliefd. Hij is klein, maar niet te. Hij is compact en stevig. Hij is om te zoenen zo mooi en gaat een leven lang mee. En het allermooist is: hij is kiwigroen.

Nee, ik heb het hier niet over een kabouter met een groene puntmuts op. Of een mini-me versie van de Hulk.

Ik heb het hier over een pan. En niet zomaar een pan, want sinds deze week ben ik de trotse eigenaar van een heuse Le Creuset pan! Een wens is in vervulling gegaan.

We hadden namelijk nog een bon over van Studio Bazar en zo besloot ik dat het tijd was om een Creuset in huis te halen. Moest zelf nog wel wat geld bij leggen, maar dat leek mij al met al ruim de moeite waard. Nu ben ik aan het mijmeren welke fantastische recepten ik met mijn 22-inch kiwi Creuset allemaal kan maken. Als iemand nog tips of lekkere recepten heeft: kom maar door!

6 thoughts on “Nieuwe lente, nieuwe kookliefde”

  1. Hij is fantastisch! Sowieso, de pan (ik mag uit blauwe ervaring spreken) maar ook deze kleur. Hij past perfect bij jou bovendien.

    Ik zou gaan stoven, hoewel dat meer bij de winter hoort.

    Of gewoon een lentestoof met groenten. Paprika, venkel, knof.

Geef een reactie

