Pour myself a cup of ambition

“Tumble outta bed
And stumble to the kitchen
Pour myself a cup of ambition
Yawnin, stretchin, try to come to life
Jump in the shower
And the blood starts pumpin
Out on the streets
The traffic starts jumpin
And folks like me on the job from 9 to 5”

Dolly P. verwoordt het als geen ander. En daarmee kan ik het heuglijke nieuws met u delen: ik heb gelukkig weer een nieuwe baan! Hoera! Bij één van de leukste filmhuizen van Nederland.

Gisteren mijn eerste inwerkdag gehad. Ik heb er zin in. Het belooft een mooie lente te gaan worden.

2 thoughts on “Pour myself a cup of ambition”

Geef een reactie

