33

Vandaag heb ik de Jezus leeftijd bereikt. 33. Poe he. Ik hoop echter wel wat langer te leven dan de timmerman uit Nazareth.

Zef besloot vannacht een uur lang te gaan huilen. Zomaar. Dat vond ik niet zo’n fijn verjaardagscadeau. Maar vanochtend kreeg ik een doosje rozijntjes van ‘m (die hij met moeite af wilde staan) en een gulle lach. M. had slingers opgehangen en ze zongen voor me. Nou ja, Zef deed een poging tot “hoera!” zeggen.

In plaats van taart kocht ik vanochtend 3 haringen om te trakteren op mijn werk. Heb nu al heel veel zin in de lunch.

En nu dus gewoon An die Arbeit. Ach ja, het is ook gewoon maar een dag. Maar wel mijn verjaardag!

5 thoughts on “33”

  1. en dus van harte gefeliciteerd! En dat er nog maar vele mooie jaren mogen volgen.
    Enne: je staat in mn favorites, niet alleen geestelijk maar ook in mn laptop, dus ook ik ben hier dagelijks wel even te vinden.

  2. happy happy birthday lieve swanie!!!!!!
    Een prachtige leeftijd, weet ik uit (ruim twee weken) ervaring.
    Je gaat een swingend jaar tegemoet, k vóél t gewoon! Tot zo!
    Kus
    roos

  3. he, wat fijn, weer een stukje van jou! nog gefeliciteerd met je verjaardag, enne..misschien een nieuwe foto van zef?:) ik blijf het in de gaten houden!

Geef een reactie

