Work in progress

En zo zijn we ruim een maand verder, waarin weer ontzettend veel gebeurd is. En neem ik me voor de triljoenste keer voor meer te schrijven hier. Maar ja, beloven is een ding…Ik wijt het aan facebook dat ik hier zo weinig schrijf. Sinds ik daar actief ben (december vorig jaar) stop ik de schaarse vrije tijd die ik heb daarin. Jammer eigenlijk, want langere stukken schrijven vind ik veel leuker en de reacties op mijn blog waardeer ik ook meer!

Wat ik dan allemaal op facebook zet? Ach ja, dat sommige mensen hamsters niet van cavia’s kunnen onderscheiden (daar kwam ik van het weekend achter in Artis) en dat ik even inviel bij mijn oude werkgever en daar een vakantiekaart van mezelf vond, van drie jaar geleden!? Dat soort dingen. En leuke en interessante links, zoals deze over groente verbouwen voor je raam . Of deze, waarop heel erg mooie, bijzondere en inspirerende foto’s te zien zijn.

Maar wat echt belangrijk is, dat staat er niet altijd op. Namelijk dat Zef ondertussen al behoorlijk veel woorden kan, zoals kaas, woef, auw, bah, boven, die, en kijkeenss. Naast natuurlijk mama en sinds kort ook papa (hoewel hij dat uitspreekt als baba). En dat ik dus weg ben bij mijn werk, op een heel erg stomme manier die heel kinderachtig was. Maar ja, leeftijd heeft niks met volwassenheid te maken, heb ik weer eens geleerd. Of nou ja, dat wist ik eigenlijk al, maar het werd weer bevestigd.

Maar, ik ga wel allemaal leuke nieuwe dingen doen! Wat, dat kan ik nog niet precies vertellen, maar ik ben druk bezig met plannen, dus er wordt aan gewerkt. Ja, ik weet het spannend te houden.

En vooral goed nieuws, is dat de eerste lange documentaire van mijn lief voor het IDFA geselecteerd is! Heel cool en heel spannend, aangezien de docu ook een beetje over mij gaat, want het onderwerp is het ongeluk dat Michiel kreeg toen ik net zwanger was. De film heet Omars Schuld en draait dus op het IDFA. Wanneer precies, dat is nog niet bekend, maar ik zou zeggen: ga ‘m zien! En als dat niet lukt: hij komt waarschijnlijk in januari op tv, bij NCRV dokument.

Zo. Nu weer even mijn facebook checken. Maar ik ben snel weer hier terug! Dat beloof ik!

4 thoughts on “Work in progress”

  1. en wat ik nog vergeet te vermelden, is dat Zef natuurlijk is gaan lopen in de tussentijd! eigenlijk al 4 maanden geleden, dus het begint nu echt rennen te worden. ook niet onbelangrijk.

  2. He lieve Swaan,
    Al nieuws over de docu? Ik vond het super om jullie weer te zien! Zef is een heerlijk ventje, als ik dara over mag oordelen….. volgende keer bij jullie! Hoe was jullie weekend samen? XXX wanda

  3. nou ja zeg, krijg allemaal rare meldingen…… haal je een van de twee even weg, anders krijg je allemaal de zelfde berichten met iets andere woorden…… XXX

Geef een reactie

