Feedback

Bijzonder om van zo veel mensen, uit zo veel verschillende fases uit mijn leven en ook volslagen onbekenden, reacties te krijgen op de uitzending van de documentaire OMARS SCHULD. Het is dan ook niet zomaar een documentaire. In eerste instantie voor mij en Michiel, maar ook voor mensen om ons heen en heel veel anderen.
Zie ook het stuk van Hans Beerekamp, de nestor aller filmrecensenten!, gisteren in het NRC handelsblad:

Voor wie nog geen gelegenheid heeft gehad om OMARS SCHULD te bekijken: dat kan nog via uitzending gemist en Hollanddoc.

2 thoughts on “Feedback”

  1. He Swaan,

    wat grappig, wilde net een berichtje achterlaten om te laten weten dat ik zo onder de indruk was van de documentaire. Maar nu reageer ik op de recensie van mijn vader, goed dat hij het ook zag en er iets over heeft geschreven.

    Breng mijn complimenten maar aan Michiel over als je wil. was echt mooi, indrukwekkend en bijzonder.

    1. Hey Anna, dank je wel! Wat leuk dat je de docu ook gezien hebt en onder de indruk was. ik zal de complimenten aan Michiel overbrengen. tot ziens! grtjes Swaan

Geef een reactie

