In de categorie ‘Toeval bestaat niet’

Krijg een mailtje binnen van boek.net (waar ik blijkbaar ooit iets besteld hebt, want weet anders ook niet hoe ze bij mij terecht komen) dat het nieuwe boek van Nicci French nu al gereserveerd kan worden. Nu heb ik nog nooit iets van Nicci French gelezen en was het tot een minuut of 10 geleden ook niet van plan. Maar in het mailtje staat het volgende: dat het boek Blauwe Maandag heet en uit komt op 27 mei.

Huh?

Het geval wil namelijk dat ik jarig ben op 27 mei en momenteel bij de Roode Bioscoop werk, waar ik de Blauwe Maandagen programmeer, een avond voor vers talent.

Ik denk dat het moment daar is, dat ik binnenkort mijn eerste Nicci French ga lezen.  Want ik ben nu wel ontzettend nieuwsgierig geworden naar dit boek. En dit boek naar mij, blijkbaar.

 

 

Geef een reactie

