Tijd

Laat ik weer eens wat leven blazen in deze blog van mij. Toch sinds 5.30u wakker door de wintertijd, waar mijn dochter van twee lak aan heeft. Zij wil spelen en eten en springen en knuffelen. Levenslust kun je haar niet ontzeggen. Nu mezelf nog wat lust geven.

Tijd heb ik nu wel. Tijd om te schrijven en laat ik die tijd eens nuttig besteden, in plaats van op facebook doorbrengen (waar ik dan weel weer dit berichtje plaats, dat dan weer wel).

Overigens wordt het schrijven van dit berichtje onderbroken door het gegil van een klein meisje dat chocopasta op haar blote buik aan het smeren is. Levenslust inderdaad! Voor mij nog wat koffie en het goede gevoel dat ik wat nuttigs met mijn tijd heb gedaan. I’m back!

 

 

One thought on “Tijd”

Geef een reactie

