Lees je mee?

Ik: “Wat ben je aan het doen June? Tekenen?”
June: “Ikke, niet te-ke-len, ikke schrij-ven!”

“Oh prima.” zeg ik. Dan schrijf ik zelf wat op en zegt ze:

“Mama, he, jij ook schrijven!”

Ja ik probeer te schrijven inderdaad. Ik probeer zelfs een kinderboek te schrijven. Pfoe, zo het hoge woord is eruit en meteen mijn coming out hier op mijn eigen blog. Doodeng. Maar misschien helpt het om wat meer vaart erin te krijgen. Dat jullie me kunnen helpen om te zorgen dat dat boek ook echt af komt! Want ik vind het behoorlijk moeilijk om tussen de bedrijven door (werk, kinderen, gewoon het leven in het algemeen!) de concentratie, focus en discipline op te brengen om het verhaal dat ik in mijn hoofd heb daadwerkelijk op papier te krijgen. Zoals al die honderden andere mensen die dezelfde droom hebben…

Dus stap 1: meer schrijven en ook op dit blog. Misschien zelfs wel af en toe een stukje uit mijn ‘work in progress’. Lezen jullie mee? Dat lijkt me fijn.

2 thoughts on “Lees je mee?”

Geef een reactie

