Een plaat van boven

Die afdekplaat van de lamp. Uit het niets, daar middenin de lift, viel de loodzware plaat naar beneden, op mijn hoofd. Nu heb ik een hersenschudding en werk ik halve dagen, want zo halverwege de dag bonkt mijn hoofd zowat uit elkaar.

Ondertussen denk ik dat het universum mij iets probeert te vertellen. Met die plaat. Wat? Dat weet ik nog niet precies, maar ik heb nu wel de tijd om dit uit te zoeken. Dankzij die plaat. En de kosmos.

1 thought on “Een plaat van boven”

Geef een reactie

