Barstend hoofd

Die plaat dus. Twee maanden geleden viel het ding op mijn hoofd. Nu moet ik naar de fysiotherapeut omdat ik last heb van spanningshoofdpijn, die langs mijn nek naar boven kruipt en zorgt dat ik soms het gevoel heb dat mijn oog uit mijn hoofd geduwd dreigt te worden. Mijn nek heeft blijkbaar de klap van de plaat opgevangen en daardoor is de boel verkrampt en voel ik me soms alsof ik uit elkaar barst. Zucht. Word er soms behoorlijk moedeloos van. De les: alles kan in een klap anders zijn – leef bij de dag – etc. etc. heb ik toch al uitgebreid gehad de afgelopen jaren?

Maar ja, wat doe je eraan? Daarom doe ik maar braaf mijn oefeningen en hoop dat het ooit over gaat. Alcohol helpt wel merk ik, voor de ontspanning van de spieren. Mocht ik hier onzin uit gaan kramen, wijs me er dan wel even op. Dan weet ik wanneer ik moet stoppen. Burp.

Geef een reactie

