M’n rug op

Ben ik eindelijk verlost van de knallende koppijn (hoera voor de fysiotherapeut! en mezelf, aangezien ik braaf de oefeningen heb gedaan…) schiet het een paar dagen geleden in m’n rug. Gewoon, op m’n werk, terwijl ik een map uit de kast haal. Echt: wat wil je me vertellen kosmos?

Gisteren toen ik probeerde op te staan, viel ik naast m’n bed van de pijn. Al kermend en zwetend en deurposten vast klampend de douche kunnen bereiken. Ook naar de wc gaan ’s nachts (ik moet daarvoor de trap af…) is een, eh, uitdaging.

Zo moet ik het dan maar zien: weer een uitdaging op mijn pad. Ondertussen voel ik me 38 “going on 60” maar goed. De uitdaging: ik ga ‘m aan. *Zucht nog eens diep…*

Geef een reactie

