Hazy Shade of Winter

Terwijl vanavond het kerstdiner op Zef zijn school is, voelt het buiten als de eerste lekkere lentedag. Ik kom thuis van Zef naar school brengen en ruim het balkon op (in mijn t-shirt!) alsof het tijd is om nieuwe plantjes te planten, terwijl de kerstboom me vanaf de woonkamer nieuwsgierig aanstaart. June heeft ondertussen nog nooit in haar (korte) leven sneeuw gezien en ik voel me lente optimistisch. Wat doen deze temperatuur schommelingen met onze geest? Meer of juist minder winterdepressies?

Ik doe ondertussen een lente dansje met the Bangles: Hazy Shade of Winter

 

 

Geef een reactie

