Blog etiquette

‘Zoveel te doen. Ik heb nog zoveel te doen’ – dat zinnetje spookt door mijn hoofd. Ik wil steeds wat schrijven hier (al 2 maanden niet gedaan!) maar dan ben ik: te moe, te druk, te ontspannen, te geirriteerd, of is het toch echt te laat of dan weer veel te vroeg, etc. bla bla bla. Allemaal smoesjes natuurlijk. En volgens mij bega ik nu ook een blog faux pas:  namelijk nooit zeggen waarom je niet geschreven hebt! Maar gewoon weer een nieuw stukje schrijven. Dus bij deze dan. En dat ik maar snel weer terug mag komen hier. U ook? Beloof ik dat het de volgende keer wel echt ergens over gaat.

Geef een reactie

